condicions de compra i devolucions

Com es processa la compra?

Després de la confirmació de la comanda i pagament de la compra:

1. Se li enviarà automàticament un resum de la comanda realitzada indicant el dia aproximat del lliurament del/s producte/s.
2. El dia de lliurament el transportista li enviarà un missatge ‘sms’ indicant el moment aproximat de la mateixa.

Disponibilitat dels productes:

Totes les comandes estan subjectes a la disponibilitat dels productes i, en aquest sentit, si es produeixen dificultats en quant al seu subministrament, o si no queden articles en estoc, ens reservem el dret de facilitar-li informació sobre productes substitutius de qualitat i valor igual o superior que podrà encarregar.

Si no desitja fer una comanda d'aquests productes substitutius, li reemborsarem qualsevol quantitat que poguessis haver abonat.

CANTAPIP està actualment venen productes a les següents zones:

  • Espanya (Península)
  • Illes Balears
  • Illes Canàries

Per vendes fora d’Espanya, consultar.

Només podrem tramitar les comandes destinades a adreces, en habitatges particulars o oficines, que es trobin a les zones esmentades.

Despeses d'enviament:

Les despeses d'enviament s'apliquen per comanda i dependran de la zona en la qual es lliuri la seva comanda i el pes de la mateixa.

Les despeses d'enviament es defineixen un cop introduïda la adreça d'entrega (Veieu més a la pestanya 'Enviament' de la columna superior de la pàgina d'inici)

Enviaments:

Una vegada s'hagi confirmat el pagament de la comanda li enviarem un email amb el detall de la compra i la data aproximada d’expedició.

Realitzem els lliuraments de dilluns a divendres, i mai en dies festius. Tingui en compte que els lliuraments es realitzen en horari laboral, per això li recomanem que utilitzi una adreça d'enviament en la qual algú pugui atendre el lliurament. Per evitar incidències en el lliurament del mateix (adreces errònies, impossibilitat de trobar a algú al domicili, ...), és imprescindible que empleni la casella de nom i telèfon de contacte.

El lliurament de comandes es realitza mitjançant ‘Correus’ i intentarem lliurar la seva comanda en un termini màxim de 15  dies (terminis orientatius) en funció de l’stock dels productes.

El transportista li enviarà un missatge ‘sms’ amb el dia previst de realitzar el lliurament.

El retard en el lliurament pot deure a circumstàncies imprevistes, zona de lliurament, o causes de força major. Tingui en compte en qualsevol cas que no realitzem lliuraments els dissabtes, diumenges, ni festius.

Impossibilitat de lliurament

El transportista li enviarà fins a 2 missatges ‘sms’ els dies previstos de realitzar el lliurament.

Passats els dos dies, li deixarà una notificació al domicili indicant la oficina més propera on podrà recollir el paquet en els pròxims 15 dies. A partir de llavors el paquet serà retornat a CANTAPIP i no es retornarà l’import dels ports.

Verificació a la recepció

El Client ha de verificar l'estat del paquet en rebre’l. Si l'embalatge està danyat, el client no ha d'acceptar el lliurament. L'import de la compra i les despeses d'enviament es reemborsaran al Client quan el magatzem hagi processat i retornat els productes.

CANTAPIP els hi demana verificar l’estat de l’embalatge en el moment de la recepció del paquet.

En cas que no s'hagi rebut cap rebuig dels productes als 15 dies del lliurament, CANTAPIP considerarà que el client els ha acceptat.

Transmissió del risc i la propietat:

Els riscos dels productes seran al seu càrrec a partir del moment del seu lliurament.
Vostè adquirirà la propietat dels productes quan rebem el pagament complet de totes les quantitats degudes en relació amb els mateixos, inclosos les despeses d'enviament.

Preu

Els preus i les ofertes que es presenten en la web només són vàlids per a les comandes realitzades en línia a través de la web.

El preu dels productes serà el que s'estipuli en cada moment en el nostre website, excepte en cas d'error manifest. Tot i que intentem assegurar-nos que tots els preus que figuren a la pàgina són correctes, poden produir-se errors. Si descobríssim un error en el preu dels productes que ha encarregat, l’informarem el més aviat possible i li donarem l'opció de reconfirmar la seva comanda al preu correcte o bé anul·lar-la. Si no aconseguim posar-nos en contacte amb vostè, la comanda es considerarà cancel·lada i se li reemborsaran íntegrament les quantitats que haguessin estat abonades.

No estarem obligats a subministrar-li el/els producte/s al preu inferior incorrecte (fins i tot encara que li hàgim confirmat la compra).

En els preus dels nostres productes estan inclosos tots els impostos, però no inclouen les despeses de transport que se sumaran al final del procés de compra.

Els preus poden canviar en qualsevol moment, però (excepte en l’establer anteriorment) els possibles canvis no afectaran a les comandes que ja hagin estat confirmades.

Pagament i Seguretat

El reglament de les compres s'efectua mitjançant targeta bancària. Podrà fer el pagament amb les targetes Visa, Mastercard, Amex o Diners Club. Per minimitzar el risc d'accés no autoritzat, es codificaran les dades de la seva targeta de crèdit. En Realitzar pagament està confirmant que la targeta de crèdit és seva.

Les targetes de crèdit estaran subjectes a comprovacions i autoritzacions per part de l'entitat emissora de les mateixes. En el cas que la TPV (Terminal Punt de Venda) informés de la denegació de la targeta, es cancel·larà automàticament la comanda, informant-li per mail d'aquesta anul·lació.

Per a la seva seguretat CANTAPIP ha confiat en el sistema de pagament mitjançant targeta de crèdit a través de la seva passarel·la de pagament. Les dades bancàries introduïdes són encriptades i transmeses de forma segura als servidors de l'entitat bancària i, posteriorment són verificats amb el banc emissor per evitar possibles fraus i abusos.

Devolucions

No serà acceptada cap devolució que no hagi estat comunicada i acceptada per Cantapip. És indispensable aquest requisit d'autorització per a procedir a la devolució del producte.

A la recepció de la mercaderia, és molt important comprovar que tant l'embalatge com la mercaderia arriben a destinació en bon estat. Si s'observa qualsevol incidència, s'haurà de donar part a l'empresa que ha realitzat el transport, reclamant els danys en el producte i notificar a Cantapip, la incidència en un termini màxim de 24 hores des de la recepció de la comanda. Si no és així, Cantapip, no pot responsabilitzar-se dels danys ocasionats.

Devolució per desestimació

Els productes podran ser retornats dins d'un termini de 7 dies laborables des de la data de recepció de la comanda, de conformitat amb la legislació aplicable. Un cop finalitzat aquest termini, Cantapip no acceptarà devolucions per desistiment de compra.

No és aplicable el dret de desestimació en el cas de subministrament de productes clarament personalitzats, segons especificacions del client.

Els productes han de conservar intacte el seu precinte d'origen. No s'admetran devolucions d'articles sense el precinte d'origen, a més dels altres articles que vénen amb embalatges propis del producte, incloent la documentació adjunta, fitxes, partitures... Tampoc s'acceptaran devolucions de productes usats pel client.

Les despeses d'enviament per al retorn del material en cas de desestimació aniran a càrrec del client.

Devolució per error de Cantapip

En cas de rebre un producte incorrecte, el client disposa de 48 hores des de la recepció de la comanda, per a comunicar la incidència a Cantapip.

En aquest cas, les despeses de recollida del producte equivocat i lliurament del correcte aniran a càrrec de Cantapip, sense cost addicional per al consumidor.

Devolució per producte defectuós

En cas de rebre un producte defectuós, el client disposa de 48 hores des de la recepció de la comanda per comunicar la incidència.

Un cop comprovat l'estat del producte, Cantapip el reemplaçarà per un altre en condicions òptimes. En aquest cas el canvi s'efectuarà sempre pel mateix article. Les despeses de devolució i del nou enviament aniran a càrrec de Cantapip.

Procediment de devolució:

No serà acceptada cap devolució que no hagi estat comunicada i acceptada per Cantapip. És indispensable aquest requisit d'autorització per a procedir a la devolució del producte.

El client ha de comunicar la seva intenció de realitzar una devolució mitjançant el servei d'atenció al client de Cantapip o enviant un correu electrònic a cantapip@cantapip.cat

L'article a retornar haurà d'estar correctament embalat i protegit per a la seva devolució.

Les devolucions es fan per POSTAL DOMICILI i s'han de portar a una oficina de correus. (Si la devolució es per producte defectuós, les despeses de retornament del producte aniran a càrrec de Cantapip, sense cost addicional per al consumidor)

No s'acceptarà cap devolució que no hagi seguit el següent procediment:

Preparació de l'enviament:

Des de Cantapip prepararem la documentació necessària per això ens haureu d'enviar a cantapip@cantapip.cat les següents dades:

Paquet: Pes (Kg) / Alcària (cm) / Amplada(cm) / LLargada(cm)

Un cop rebuda la informació, tramitarem la documentació i us l'enviarem per correu perquè la presenteu a les oficines de correu, allà tramitaran l'admissió del paquet. (No haureu d'abonar cap import).

Reenviament/canvi de Producte:

Cantapip no retornarà l'import o realitzarà cap reenviament de mercaderia mentre no s'hagi verificat la recepció i estat d'embalatge de l'article de la devolució en els nostres magatzems.

Un cop comprovat el producte es comunicarà mitjançant correu electrònic l'acceptació de la devolució així com la substitució del producte o l'import de l'abonament segons correspongui.

Seguidament es tornarà a enviar el producte acordat amb el client (Si la devolució es per producte defectuós, les despeses de reenviament del producte aniran a càrrec de Cantapip, sense cost addicional de nou).

Abonaments

Per a l'abonament corresponent es procedirà a fer una transferència al número de compte indicat pel client. Si la comanda ha estat pagada amb targeta de crèdit, la devolució es realitzarà directament a la seva targeta. Els abonaments es realitzaran dins els 7 dies posteriors a l'acceptació de la devolució per part de Cantapip. No obstant, en el cas de targeta de crèdit la data d'abonament en el compte depèn de l'entitat bancària del client.